Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Utan böcker

Av Emma Berglund - 29 januari 2013 21:24

Ja inte är det ju det lättaste att försöka plugga då man inte fått hem studiematerialet än, mamma höre dock av sig nu ikväll och sade att de hade kommit till henne idag, så hon ska hämta ut dem och få dem "skeppade" till Luleå så jag kan börja plugga på riktigt! Har iallfall idag suttit och läst igenom inlämningsfrågorna, lagt till lite stödord och egna tankar kring dem, så att det bara är att lägga till "faktan" då jag fått böckerna.


Fick mail från läraren för Nk 2 idag, tydligen så börjar de redan nu i veckan med den kursen, så blir att planera om min morgondag lite.. börjar känna lite stress över att jag ska "tenta av" den första kursen på bara 4 veckor + läsa Nk 2 samtidigt..

Fick sms av älskade Malin tidigare och fått lite pepp, det här kommer nog gå bra! ;)


Nä, nu ska jag studierna åt sidan en stund och anamma mammas hobby lite; att sticka! :)


Gokväll!


 
 
Ingen bild

Emelie

30 januari 2013 08:20

Det kommer gå bra bara du ger dig fanken på att klara det så gör du det! :) heja heja från Kalix ;p <3

Emma Berglund

30 januari 2013 22:30

Tack söta Emelie! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Berglund - 13 februari 2013 20:00

Började dagen med att få ett smärre världshav på golvet inne i badrummet.. Kände då jag duschade att vattnet samlades lite mer än vanligt kring fötterna, men tänkte inte så mycket på det, förrän jag duschat färdigt och drog bort duschdraperiet.. Japp...

Av Emma Berglund - 13 februari 2013 11:27

Nyss ringde det på dörren, och utanför stod det 2 söta kvinnor, började undra vad de hade på hjärtat, tills jag såg hur hon plockade fram bibeln och en liten bunt broschyrer..   Hon visar i broschyrerna vad "temat" med bibeln är, och plockar fram...

Av Emma Berglund - 12 februari 2013 20:34

Jag minns så väl första gången jag skulle träffa dig, mamma hade berättat att storebror Daniel´s kompis Marcus hade en lillasyster som hette Malin, som gärna ville att jag skulle komma och hälsa på, (visst nu efteråt så vet jag ju att det var våra ma...

Av Emma Berglund - 10 februari 2013 21:50


Igår blev det ganska lugnt under dagen, jag plockade på här hemma och fortsatte rensa lite i klädkammaren, sakta men säkert tar det sig. Skoställen är ihopskruvade och väntar på att få fyllas med skor. Några kyliga promenader med hunden hann man ju m...

Av Emma Berglund - 8 februari 2013 22:44


Igår hade man en heldag på stan med mor & lillasyster, även lillebror var med en stund. Mamma tittade förbi här på förmiddagen, snackade lite, busade på med Laban medan jag gjorde mig klar, kladdade på fejset och hittade nått att ha på mig. Vi plocka...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards