Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Kvalitetstid med mor och syskon

Av Emma Berglund - 8 februari 2013 22:44

Igår hade man en heldag på stan med mor & lillasyster, även lillebror var med en stund. Mamma tittade förbi här på förmiddagen, snackade lite, busade på med Laban medan jag gjorde mig klar, kladdade på fejset och hittade nått att ha på mig. Vi plockade upp Ida på jobbet och Jonas på skolan, började sedan med att äta en god lunch på Mat & Prat, skrattade så vi kiknade och snackade lite kring lillasysters kommande bebis. Strosade omkring på stan i godan ro, fastnade vid en massa supersöta bebiskläder! Ojojoj så mycket sött det finns! "Tur" är det väl att jag har några stycken runt omkring mig som precis fått eller ska få barn i vår ;) så får jag passa på lite extra att titta på massa söta bebiskläder, hittade bla en liten present som jag ska ge till grannens bebis :)


Sedan begav sig jag, mor & Ida oss mot storheden, där fortsatte vi att shoppa lite, jag köpte bla ett skoställ så jag kan få lite ordning på skorna inne i klädkammaren igen, det jag hade där inne tidigare flyttade jag till hallen så att det skulle bli ett lite bättre helhetsintryck (att skoställ & byråer matchar), så då hamnade alla skor i klädkammaren i en "fin" hög på golvet. Men nu är det slut med det! Nu ska de få en alldeles egen plats igen :)

grädden på moset blev att mamma köpte en till åt mig, så nu har jag 2 stapelbara skoställ! Tack söta mamma! :)


  

Så denna fredagkväll har spenderats med att skruva ihop 2 av dessa, så får vi se om jag kanske rent ut av börjar stapla in skor i det redan ikväll ;)


Gokväll!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Berglund - 13 februari 2013 20:00

Började dagen med att få ett smärre världshav på golvet inne i badrummet.. Kände då jag duschade att vattnet samlades lite mer än vanligt kring fötterna, men tänkte inte så mycket på det, förrän jag duschat färdigt och drog bort duschdraperiet.. Japp...

Av Emma Berglund - 13 februari 2013 11:27

Nyss ringde det på dörren, och utanför stod det 2 söta kvinnor, började undra vad de hade på hjärtat, tills jag såg hur hon plockade fram bibeln och en liten bunt broschyrer..   Hon visar i broschyrerna vad "temat" med bibeln är, och plockar fram...

Av Emma Berglund - 12 februari 2013 20:34

Jag minns så väl första gången jag skulle träffa dig, mamma hade berättat att storebror Daniel´s kompis Marcus hade en lillasyster som hette Malin, som gärna ville att jag skulle komma och hälsa på, (visst nu efteråt så vet jag ju att det var våra ma...

Av Emma Berglund - 10 februari 2013 21:50


Igår blev det ganska lugnt under dagen, jag plockade på här hemma och fortsatte rensa lite i klädkammaren, sakta men säkert tar det sig. Skoställen är ihopskruvade och väntar på att få fyllas med skor. Några kyliga promenader med hunden hann man ju m...

Av Emma Berglund - 6 februari 2013 20:13

Börjar bli lite less... att oavsett vart jag än kommer, spelar ingen roll om det är försäkringskassan, arbetsförmedlingen eller nått inom de genrerna, så blir jag bemött som att jag är en oförskämd 15-åring..   Behandlar mig som att jag inte vet ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards