Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Pizza, vin & utgång

Av Emma Berglund - 10 februari 2013 21:50

Igår blev det ganska lugnt under dagen, jag plockade på här hemma och fortsatte rensa lite i klädkammaren, sakta men säkert tar det sig. Skoställen är ihopskruvade och väntar på att få fyllas med skor. Några kyliga promenader med hunden hann man ju med också. Snackade även med grannen i telefon, har testat ringa henne tidigare då jag nästan börjat bli orolig att nått hänt då jag inte sett dem nått den senaste veckan. De åkte in till förlossningen under onsdag/torsdag förra vecka men har sedan inte sett heller hört från dem, och jag ville ju inte vara framfusig och plinga på hos dem OM nått hade hänt.. Men hon lugnade mig och sade att de hade hållit henne kvar då hon hade fått en liten infketion efter förlossningen, men inget farligt. Så jag ska snart då jag blir frisk från min förkylning (vill ju inte smitta ner den lille!) gå ner till dem och gratta dem ordentligt till den lilla gossen! :)


Vid 20 tiden traskade jag iväg till Katrine & Linus där det blev vin och hemmagjord pizza!


 


Jag & Katrine drog oss sedan ut mot O´learys, hängde med en massa härliga människor, goda drinkar och härliga dansmoves på dansgolvet. Var länge sedan jag hade det så himla kul!


Blivit lite av en bakisdag idag, mys med Laban här hemma, sedan traskade vi iväg till Katrine & Linus för att hämta de grejer jag lämnade där igår, men blev att jag hängde ett tag och bjöds på Maxmat inann jag och vovven pälsade på oss igen och traskade hemåt


Nu vi ligger i i en renbäddad säng och tittar på "Valentine´s day" och dregglar lite över allt ögongodis, i väntan på att mitt eget ögongodis ska komma hem från sin helg i Kittelfjäll med sina kollegor :)


Härlig söndag på er!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Berglund - 13 februari 2013 20:00

Började dagen med att få ett smärre världshav på golvet inne i badrummet.. Kände då jag duschade att vattnet samlades lite mer än vanligt kring fötterna, men tänkte inte så mycket på det, förrän jag duschat färdigt och drog bort duschdraperiet.. Japp...

Av Emma Berglund - 13 februari 2013 11:27

Nyss ringde det på dörren, och utanför stod det 2 söta kvinnor, började undra vad de hade på hjärtat, tills jag såg hur hon plockade fram bibeln och en liten bunt broschyrer..   Hon visar i broschyrerna vad "temat" med bibeln är, och plockar fram...

Av Emma Berglund - 12 februari 2013 20:34

Jag minns så väl första gången jag skulle träffa dig, mamma hade berättat att storebror Daniel´s kompis Marcus hade en lillasyster som hette Malin, som gärna ville att jag skulle komma och hälsa på, (visst nu efteråt så vet jag ju att det var våra ma...

Av Emma Berglund - 8 februari 2013 22:44


Igår hade man en heldag på stan med mor & lillasyster, även lillebror var med en stund. Mamma tittade förbi här på förmiddagen, snackade lite, busade på med Laban medan jag gjorde mig klar, kladdade på fejset och hittade nått att ha på mig. Vi plocka...

Av Emma Berglund - 6 februari 2013 20:13

Börjar bli lite less... att oavsett vart jag än kommer, spelar ingen roll om det är försäkringskassan, arbetsförmedlingen eller nått inom de genrerna, så blir jag bemött som att jag är en oförskämd 15-åring..   Behandlar mig som att jag inte vet ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards