Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Emma Berglund - 12 februari 2013 20:34

Jag minns så väl första gången jag skulle träffa dig, mamma hade berättat att storebror Daniel´s kompis Marcus hade en lillasyster som hette Malin, som gärna ville att jag skulle komma och hälsa på, (visst nu efteråt så vet jag ju att det var våra mammor som palnerade vår första playdate, du tyckte mest det kändes jobbigt att det skulle komma nån tjej till dig och leka ;) hihi  men ack så roligt du fick!)


Jag och storebror spatserade själva hem till er, hand i hand, och vi lekte hela dagen, tror att barbiedockorna stod högt i kurs för oss, tror till och med du hade dig ett fint barbiehus som du var mäkta stolt över! Då var vi 5 år..


Idag blir du 25 år och jag hade inte kunnat vara mer stolt över dig!


Du har presterat så mycket i ditt liv såhär långt; bockat av 5 år på Linköpings universitet, rest, spenderat ett år (eller var det ett halvår, länge var det iallafall!) i Singapore, bott själv, testat bo sambo. Är inte rädd för att ta för dig nya utmaningar i livet, oavsett om det är så lite som en salsakurs, eller att flytta halvvägs över Sverige, eller rent ut av flytta utmolands!


Du finns alltid vid min sida, i vått och tort, och jag tror du är min största supportrar, backar upp mig då jag är nere, håller mig då jag är svag, och hejjar på mig då det går bra! Ibland är vi som dag och natt, men ändå så lika, jag kan vända mig till dig oavsett vad jag har på hjärtat, och du har aldrig dömt mig eller får mig att känna mig dum. 


Till sommaren firar Du & jag 20 år som vänner, och du har från första stund varit en av mina bästa och närmsta vänner! Du har alltid varit en stor del i mitt liv, och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! Jag hoppas på att få ha ännu fler 20-årsjubileum, oavsettt om det är 40, 60, 80 eller 100 år som vänner!


Tack för att du är den du är, och den energi du ger mig!

Stort grattis på din 25-årsdag älskade Malin!




    


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards